BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

lördag 22 maj 2010

BOENDE: Oväntat fullt

GRANADA. Har parkerat bilen i p-garage och hittat ett billigt rum (25
€) strax bredvid, mitt i Granada. Men det var oväntat knepigt att
hitta boende: tre hostel och ett tvåstjärnigt hotell som jag testade
först hade fullt. Detta rummet behåller jag ev två nätter, men när
jag skulle förklara "eventuellt en natt till, men jag vet inte än"
så tog min spanska slut, så jag får dundra ner imorgon och kasta
fram ett "una noche mas, por favor" så får vi se om det går vägen.

Nu ska jag ut på stan och äta och kolla runt. Här är stekande sol
och lätt 28-30 grader, kl sex på kvällen. Gillar redan Granada. Här
nätverk här, så jag bifogar ett par ytterligare iphone-bilder från
dagen och från Calahonda, om det nu funkar som det ska.

1 kommentar:

Armando sa...

Vad är tjusningen med den nedre bilden? Den finkorniga stranden? Snyggingen i stolen? Eller är det kanske den vy du upptäckte när du vaknade efter nattens bira-race?

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest