BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

lördag 20 februari 2010

TELEFONI: Glöm det

RING INTE: En uppmaning har inkommit om att jag ska skriva att det inte är någon idé att ringa eller sms:a vare sig på min svenska mobil, som jag inte har kvar, eller den australiensiska, som bara tycks funka i Australien och Nya Zeeland. Så nu vet alla det. Rekommenderar istället Skype eller mejl fram till slutet av mars då jag planeras vara hemma igen. (Uppriktigt sagt är det väldigt skönt att slippa mobilen, men det vågar man väl knappast säga.)

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest