BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

fredag 21 maj 2010

FREDAGSMYS: Middag i sanden

CALAHONDA. Sitter vid ett bord tio meter från stranden i Calahonda och ser ljusen från biltrafiken däruppe på motorvägen på klippkanten i syd, högt över byn. Vågorna dånar dovt, jag spelade in dem med iphonen nyss, och jag fick just ut min steak med pommes från köket vid strandkanten. Dricker Alhambra-öl och läser en bok på e-bokläsaren i iphonen. Har det gott i största allmänhet.

Location:Paseo de la Playa,Motril,Spanien

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest