BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

onsdag 24 februari 2010

SAAB: Räddningen klar (eller?!)


Som Saab-ägare kan jag inte låta bli att glädjas åt nyheten att Trollhättans seglivade biltillverkare lyckats med konststycket att överleva trots att den, numera, tidigare ägaren GM redan bestämt sig för att lägga ner. Festligt. Lyckats med att överleva ett tag till, är kanske säkrast att lägga till.
Jag jobbar lite idag igen, ifall någon undrar varför jag sitter och bloggar om Saab när jag är i Tokyo. Nyheterna liksom bara ramlar över en så fort man startar datorn.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest