BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 7 januari 2010

I Soderhavet

NORRA FIJI. Vi ar pa en o i norra Fiji - fantastiskt vacker, trevligt
och varmt. Min svenska mobil gore sig icke besvar har och min
australiensiska har slut pa pengar i kontantkortet, sa det blir inte
sa manga inlagg pa ett tag, an farre bilder. Ska skriva ihop en mera
rejal reseberattelse senare.

Over'n out.

3 kommentarer:

Armando sa...

Måste vara fantastiskt skönt att slippa mobil och dator. Måste vara höjdpunkten för hela resan?! Finns det någon bira där – eller dricker du endast kokosnötsmjölk?

Anonym sa...

Minus 28 på landet. Suck. Lev väl och njut av Söderhavet.
Pappa

Erik sa...

Ja man klarar sig. Fast jag vill kunna koppla av med att skanna av nyheterna ibland, lite knepigt...

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest