BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 24 december 2009

BILDEXTRA: Jul i Byron Bay

Kajakkurs på gång i Byron Bay.

GOD JUL från en

beach i Australien

BYRON BAY. Stranden här måste vara av absolut toppklass. Vi gick morgonpromenad på den före frukost, redan då var en hel del surfare ute och jagade vågor. Efter det har jag nu ägnat en timme åt att botanisera bland utbudet av hyrbilar – rätt lätt eftersom det bara finns Hertz av de större kedjorna i Byron Bay. Kanske ytterligare nån som jag missat. Hade en tanke på att köra ner till Sydney men jag får se, kanske trots allt är bättre att använda tiden att göra dagsutflykter från Sydney istället. Det innebär i så fall att jag får ställa in en intervju i Brisbane den 28 dec, eller i varje fall konvertera den till en "telefonera". Det går nog lika bra i det fallet.


Nu ska jag kolla lite biljetter, mejla och sen dundra ner på beachen där tjejerna redan ligger och steker. Varmt men en aning molnigt idag.


GOD JUL!







Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest