BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 10 augusti 2009

Väderprognoen alltmer tveksam


Har uppdaterat mig om vädret via min resedator och det spås bli molnigt senare idag och imorgon, även med skurar ikväll. Oklart dock om nederbörden når hitut, men med förra årets fiasko från Grinda - regn och strömavbrott - i alltför färskt minne tar jag inga risker. jag åker till Ingmarsö, men möjligen tar jag båten åter till Stockholm ikväll. Vi får se. Det hänger på möjligheten till boende där också. har vid en snabb googling hittat två alternativ: Familjen Lagerbergs Bed & Breakfast samt hyddor som man kan hyra per dag under lågsäsong.
  • Bilder från Möja:


Möja.


Jag äter min pastasallad i väntan på Waxholmsbolaget.


Strax bredvid norra bryggan, Möja, har de här två förtöjt på svaj.


Varubåten Lote lastar av och på i Möja.



Möja.



Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest