BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

lördag 7 mars 2009

Kass dator

Har just bokat en bussbiljett till Mexico City - 5 timmar, framme ca 1800 imorgon - pa hotellets usla dator. Internet Explorer ar inte uppdaterat och jag far felmeddelanden hela tiden. Det var enda alternativet eftersom inget av de tradlosa natverken gick att logga in pa med min egen maskin.

Nu ar det gjort i alla fall och jag kan passa pa att aterigen rekommendera sajten ticketbus.com.mx for alla som ska resa med buss i Mexico. Kungen av bussajter.

Nu ska jag ut och se lite mer av Veracruz.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest