BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 22 september 2008

Ny förbättrad sökning på sajten!

Hitta vad du letar efter 
på EN RESANDE REPORTERS ÄVENTYR!

Nu kan du ännu enklare söka efter information på En resande reporters äventyr. Sökrutan är alldeles bredvid i spalten till höger. När du skrivit ditt sökord, till exempel "florida" som i exemplet här nedanför, och klickat "Sök" hamnar söksvaren högst upp i den här spalten.
Med de tre knapparna över söksvaren, "Den här bloggen", "Länkat härifrån" och "Webben", kan du snabbt kolla igenom mina egna inlägg, de sajter jag länkat till samt vad övriga internet eventuellt har att erbjuda. Stäng sökningen med ett klick på krysset överst till höger. Enkelt!

Sajten har som synes även fått ett annat utseende med fräschare färger, som en del i den ständiga utvecklingen av En resande reporters äventyr. Jag jobbar vidare med moderniseringen, vänta bara!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här händer det grejer må jag säga. Söktjänst och annonser och det ena med det andra. Bra jobbat.
Hoppas läget är under kontroll. Här i Lkpg är vi allmänt förnöjsamma över våra tjeckiska nyförvärv. LHC ligger stabilt i topp. Vi hade en skön hockeykväll förra veckan då vi käkade och såg matchen från restaurangläktaren. Du får komma ner och kolla nån match framigenom.
Hörs
/Per

Anonym sa...

Här händer det grejer må jag säga. Söktjänst och annonser och det ena med det andra. Bra jobbat.
Hoppas läget är under kontroll. Här i Lkpg är vi allmänt förnöjsamma över våra tjeckiska nyförvärv. LHC ligger stabilt i topp. Vi hade en skön hockeykväll förra veckan då vi käkade och såg matchen från restaurangläktaren. Du får komma ner och kolla nån match framigenom.
Hörs
/Per

Anonym sa...

Oj. Publiceringsknappen hängde sig. Samma inlägg två gånger. Så dant.

Erik sa...

Javisst serru, man blir värsta webbhackern. Klicka nu duktigt på alla annonser och boka resor utav helvete så blir jag rik oxå.

Håller på att bygga om köket, det går sämre med det än med sajten. Måste hitta en mindre diskmaskin, sitter och skannar av marknaden. När det är klart, mer eller mindre, kommer jag absolut ner en sväng. Förresten ska ett gäng upp hit på en LHC-match i oktober tror jag, häng på där!

Hörs

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest