BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 7 augusti 2008

Här partas det med ett gäng kollegor


Vi hamnade på Mosebacke och Södra Teatern på Södermalm ikväll, jag och ett ett stort gäng journalister som i en eller annan mån hade koppling till SvD. Såg här såg det ut. Några turister fick ta bilden.

Nu har jag för övrigt hyrt en bil i tre dygn, med den underliggande planen att den ska ta mig bort från det svajiga väder som för tillfället belägrar hufvudstaden. Vi får se hur det går. Turen går i varje fall söderut i morgon, torsdag. Första destinationen är Linköping, med Halmstad som trolig andra anhalt.

I'll keep y'all posted.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest