BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 7 april 2008

Nya funktioner på bloggen!

Här är ett par fina innovationer: Nu kan du söka efter tidigare inlägg på den fantastiskt spännande En resande reporters äventyr. Du hittar funktionen i spalten till höger, en bit ner. Välj om du vill leta på webben eller på bloggen.

I samma spalt finns även en ny lista där jag lägger upp resetips, särskilda bildalbum och annat material jag finner värt att puffa för. Där finns till exempel en länk till inlägget om Ekerö, som jag skrev alldeles nyss (skrolla ner en bit).

För dig som gillar current events: Kolla in listan med nyhetstester i högerspalten. Bra tidsfördriv.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest