BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 18 februari 2008

Svåra val efter morgondoppet


Nu är det sol, jag har ätit frulle och tagit morgondoppet. Utanför min dörr låg en katt när jag kom tillbaka.

Så kommer de där svåra valen man måste göra. Ska jag ligga kvar på stranden eller gå en promenad till andra sidan ön? Ska jag läsa en bok eller köpa en tidning? Bör jag ta en lunchpilsner eller två?

Ser att min text om Uppsalamaffian, Gizmondo och Tjock-Steffe är publicerad, det är lite rolig läsning. Finns på www.e24.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena E!
Du verkar ha det fint. Här är det jobbslit o förkylning.
Läste just Tjock-Steffeknäcket. Fantastisk historia! Nästan lite magasinslyxigt skrivet. Bra jobbat!
Hare gott! /jonas.

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest