BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

tisdag 12 februari 2008

Nu är jag färdigpackad

Nu är räkningarna betalda, de som hunnit komma, mobilen laddad med resmusik, middagen uppäten och ryggan packad. Den tidigare ståndpunkten får jag nog omvärdera, den känns inte alls så tung. Och då har jag ändå en fet Mag-Lite stavlampa i aluminium och en Canon Eos 400 D systemkamera med. Och laddare och grejor. Jag har kanske lärt mig att packa ändå. Framför allt är den långt ifrån full - jag har utrymme att shoppa som en galning i Manilla. Känns ju bra, för jag har även bragt med ett par kassa t-shirtar som ska bytas ut, särskilt en vinröd ful rackare som är för trång och har legat och tagit plats i garderoben och tittat konstigt på mig länge redan.

Nu sitter jag och gör just inget, ska snart gå o sova.

Planet går 09.50 imorgon. Då, först, kommer det kännas att jag har semester.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest