BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

tisdag 20 november 2007

Var finns kreativiteten?

Femtielfte koppen kaffe och en seg dag. Inget av dignitet tycks finnas som kan omvandlas till en hyfsad aktualitetsartikel till helgen. Dessutom vill inte en rad andra utlagda jobb lossna. Suck. Beger mig alltså ut till kaffemaskinen och kollar i Fortune istallet. Kanske hittar man ett eller annat uppslag.
Usch vilken trist blogg det här är nu...

4 kommentarer:

Anders sa...

C`est la vie!
Ups and downs
Pappa

Anders sa...

En annan grej:
Gör man reklam och marknadsföring för sina bloggar?
I så fall var, hur och när?
Om folk inte vet att de ska leta efter en blogg och var de ska hitta den, hur gör man då?
Hur gör man en blogg?
Detta är ingen negativ kritik mot denna blogg utan en allmän fråga.
När jag var ung fanns det en radiokanal, ingen TV, internet, mobiltelefon, ipod eller annat krafs. Gud, vad skönt det var!
Anders

Anonym sa...

Detta är min favvo-blogg. Fortsätt precis så!

Erik sa...

Jo, klart man kan göra reklam, alla dessa kändisbloggare inklusive Carl Bildt är ju duktiga på det. Och får god hjälp av medierna för all del. För en amatör som mig är det svårare...

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest