BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

söndag 11 november 2007

Ute i djungeln - mitt i stan

Borneos djungler? En thailändsk paradisö? Nej. Ett av mina favoritmuseer i Stockholm, vattenmuseet på Djurgården. Passerade förbi under söndagspromenaden och klev in. Härinne åskar det ibland och nedanför vattenfallet simmar konstiga fiskar. Luften är fuktig och varm. Väl investerade 70 kr i november.

2 kommentarer:

Anders sa...

Hej! Sån´t där gillar jag! Tänk att få upptäcka alla små pärlor i det stora. Storstadsmöten fascinerar eftersom du mitt i stressen och kaoset hittar de lugna guldkornan. Njuter oxå av detta vattenlandskap. Ha dé!
Den Gamle

Erik sa...

Ja det är inte dumt alls! Som sagt, väl värda 70 kr. Mycket ungar & barnvagnar bara.

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest