BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

tisdag 15 maj 2007

Nu: uppdaterade bilder - och film

För den som inte sett det: jag har givit mig in i rörliga bilder-branschen genom att ladda upp lite filmklipp från min resa på Youtube. Kolla i spalten till höger. Nu är också bildarkivet något uppdaterat med texter till fotona, som dessutom ligger i en lite mera logisk ordning. Oj vad det förbättras här.

Dessutom, vilket funnits hela tiden, kan den som har en rss-läsare prenumerera på rubbarna på den här sajten (och en rad andra sajter också som exempelvis svd.se och e24.se). Smart om man vill hålla koll på vad nytt som händer. Rss-läsare finns även i vissa nya mobiler - briljant innovation.

1 kommentar:

Anders sa...

Kul att se alla bilder på ett och samma ställe och i ordning! Bra arbete och jättebra bilder. Rörliga bilderna rör sig inte så mycket (jag kanske gör fel på datorn), de kommer "stötvis".
Ses o hörs.Pappa

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest