BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 9 april 2007

Här samlas bussar - och avgaser


Bussarna köar för att ta sig in på Kuala Lumpurs busscentral mitt i stan i källaren på hotellet på bilden. Där nere står de allihop med motorerna igång i väntan på avgång. Biljett köps en trappa upp i olika bås beroende på destination. Packat med folk därinne.
Nu dundrar åskan över Kuala Lumpur. Jag ska navigera åter till mitt hostel med mina shoppingpåsar. Kvav, tryckande värme och blixtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser trångt ut. Din beskrivning framkallar nästan den obehagliga luften inne i bussterminalen. Köpte du biljett där till staden med strand? Watch out in the busy traffic! Hoppas att vädret blir bättre snabbt! Både här och där .../mor

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest