BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

onsdag 17 juni 2009

Sommartider hej hej

Aahhh, nu är det sommar igen! Jag firar på västkusten i år med ett gäng kompisar. Vi hoppas på inte allt för mycket regn, även om jag gissar att det blir svårt att undvika nederbörden helt.

Hittills i år har jag här på En Resande Reporters Äventyr rapporterat om solresa i ett Mexico som ännu inte drabbats av svininfluensa, om dramatiken kring ett borttappat pass i Warszawa och om diverse utflykter i trakterna runt Stockholm. Till exempel den vackra 1700-talsbebyggelsen i Viby utanför Sigtuna.

Och i sommar fortsätter upptågen, med en planerad inspektion av Guinness bryggeri i Dublin i år då det välkända och välsmakande ölet fyller 250 år.
I planerna finns även en bilsemester i Europa, där jag hoppas kunna berätta om äventyr i tjeckiska Prag och tyska Berlin.
Men tills dess önskar jag:

Glad Midsommar!

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest