BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 21 februari 2011

Multimedia message

JOHANNESBURG INT. AIRPORT. Jag sov förbi frukosten på flighten från London, så nu har jag beställt in kaffe och yoghurt. Det påstås vara 18 grader varmt så här på måndagsförmiddagen i Johannesburg, själv vet jag inte för jag har bara varit på flygplatsen. På Arlanda fick jag beskdet att jag skulle behöva hämta ut väskan i Johannesburg och ta den själv genom tullen. Men det är fel, gör man en transfer här går man bara till International Transfer Desk, får sitt nya boardingkort och sen genom säk-kontrollen. Väskan sköter sig själv (om den sedan kommer fram är en annan fråga). 

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest