BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 3 mars 2011

BILDEXTRA: Diverse smått och gott från kameran

Är åter i Swakopmund, sitter med ipaden på ett nätcafé och kollar mejl. Svängde in på infarten till världens största urangruva, Rössing, som ligger 5 mil bort på vägen hit och kom i samspråk med en chaufför där som sa att det går guidade turer i gruvan imorgon. Jag ska vara på plats vid museet i Swakopmund före kl 10, sa han. Så jag ska vara det och se vad som händer.

I alla fall, här är lite olika bilder. De visar bland annat mig i Namiböknen på en så kallad "quad bike" - något av det roligaste jag gjort. De går sjukt fort, känns det som i alla fall.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest