BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

tisdag 8 mars 2011

BANK: Mobil bankapp bra att ha

Använde just Skandia-appen i min Iphone för att kolla saldo. Nu är inte meningen att göra reklam för just Skandiabanken här, även om den appen är grym (fixar överföringar mellan konton, saldo, karta med närmaste bankomat med mera direkt i mobilen), utan snarare att uppmana till att kontrollera vilka mobila tjänster din bank har. Om du reser mycket är det guld värt att kunna fixa enklare grejor i mobilen. Själv skulle jag till och med överväga byte av bank om den jag hade inte var vass på mobila tjänster. En fullservice-app är förbaskemig det minsta man kan förvänta sig i det 21:e århundradet. Så det så.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest