BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 16 augusti 2010

SAS: På australisk radio

Australiska rediostationen SBS svenska sajt.
Lyssna här: http://www.sbs.com.au/yourlanguage/swedish
Här pratar jag om SAS
– i australisk radio
SAS. 

I fredags gjorde radiostationen SBS i Australien en intervju med mig om SAS, det nordiska flygbolaget som levererat miljardförlust efter miljardförlust i flera år och vars vd Mats Jansson avgår i höst. Intervjun gjordes på svenska – SBS sänder en timme varje lördag, om jag fattat rätt, på bland annat svenska. Fram till nästa lördag bör alltså denna sändning ligga ute på den här sidan (klicka "Lyssna" till höger på sidan.) Intervjun med mig börjar runt 15 minuter in i sändningen (spola framåt genom att dra i knappen i nederkant på rutan).

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest