BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

onsdag 26 maj 2010

ARLANDA: och jag är hungrig

På svensk flygbuss nu, mot St Eriksplan. Jag har tagit in en flaska
Citronfanta från Spanien, den fanns här när jag var barn men har
försvunnit ur det svenska sortimentet. Undrar varför. Borde någon
utreda. I övrigt kan man bara betala med kort på flygbussarna numera.
Så var det säkert förra gången jag landade i Stockholm, för ett
par månader sen, men såntdär glömmer man ju bort.

Tror jag ska träna en snabbis direkt när jag kommer hem, känner mig
aningen pluffsig efter semester med en del pilsner och inte alldeles
nyttig restaurangmat.

Kollade två Sopranosavsnitt på datorn på flyget - min ca ett kg
lätta Macbook Air är fortfarande ett av de senaste årens bästa
inköp (bredvid diskmaskin och iPhone).

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest