BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

onsdag 26 maj 2010

ARLANDA, here I come

Incheckad, kontrollerad, inpasserad på Barcelonas flygplats. Från att jag vaknade kl 8 till att jag passerat säkerhetskontrollen hade det gått exakt 90 minuter. Har sett flygplatser i tre spanska städer på den här resan - Alicante, Malaga och Barcelona - och de framstår som enkla, effektiva och praktiska. Personalen skämtar i säk-kontrollen: det ser du aldrig i tex USA.

Nu: frukost medan jag väntar på att min Gate ska komma upp. B34 tror jag det är, ska bara dubbelkollas.

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest