BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 18 mars 2010

HEMMA IGEN: Trött men glad

BEIJING INTERNATIONAL AIRPORT, GATE E36. Sitter och väntar på planet,
rätt seg. Det var St Patricks Day igår och vi åkte iväg ett glatt
gäng till en irländsk pub. Himla kul, då. Nu är jag lite matt dock.

Hade tänkt skriva längre inlägg med sammanfattning av resan här men
det gör jag hemifrån istället. Nu snart dags borda planet.

(9 timmar senare...)

STOCKHOLM ARLANDA. Lyckades packa ner min bok i bagaget så jag hade
inget att läsa på niotimmarsflyget utom ett ex av China Daily. Men
det gick bra ändå - jag har sett två usla filmer, gjort en massa SvD-
quiz på min nyinköpta Iphone och grejat lite med bilder i datorn.

Skriver detta på flyget egentligen. Det känns konstigt men rätt
skönt att snart vara hemma igen. När jag kollar på bilderna från
Australien och Fiji har jag svårt att fatta att det var tre månader
sen jag reste. Gösses vad tiden går snabbt.

Fortfarande lite seg sen igår men det har bättrat sig lite, jag sov
en del på planet.

Återkommer.

/Erik

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest