BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 25 januari 2010

På väg mot Auckland

Mer idag av vackra kustvägar och, faktiskt, solsken. Fast några "locals" som jag pratade med hade minsann sett regn på prognosen.

Sitter och reseplanerar framåt och kollar en del flygbokningar, hotel/hostel, busstider etc. Eventuellt blir det lite mindre bloggat närmaste dagarna, prioriterar annat när internet finns tillgängligt. Det har dykt upp ett eventuellt jobb, eller i varje fall idé till ett jobb, som jag funderar på att riva av vilket möjligen påverkar den närmaste planeringen. Och idag har jag faktiskt fakturerat! Fast riktig högkonjunktur är det inte riktigt i min firma ännu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå! Ett aldrig så litet tecken uppskattas enormt av oss här hemma. Bara så du vet! Grattis till faktura! Lycka till med jobben och upplevelserna! Här hemma tar vintern nytt grepp. Kram!!! /mor

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest