BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

lördag 19 december 2009

På väg norrut

Sitter i taxi med J och A på väg till flygplatsen där vi om en och en halvtimme lyfter från Sydney mot Cairns i norra Australien. Där dyker man på Stora barriärrevet men just så mycket mer finns det kanske inte att göra emligt vad jag hört. Eller jo, man kan säkert åka på utflykter och ligga på beachen förstås.

Det känns som jag varit i Sydney betydligt längre än två nätter. Igår var vi på en barrunda, idag har vi egentligen bara ätit frukost och gått en sväng. Kanonväder och typ 30 grader varmt igen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter ljuvligt med sol o värme!! Lapa lite åt mig också! Men här har äntligen snön kommit så att man iaf kan ana att det snart är jul...

Kram c

ps hur når man J bäst?

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest