BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 23 februari 2009

Det blev en halvdag bad extra

Jahapp, insåg just att jag lyckats boka ett kvällsflyg istället för, som jag trodde, ett morgonflyg från Acapulco till Campeche på andra sidan landet. Det får det negativa med sig att jag bara får en halvdag där, innan jag sätter mig på en buss till Cancun, istället för två halvdagar (alltså i princip en heldag). Men det positiva är förstås att jag slipper gå upp så förbannat tidigt imorgon (ca kl 4) och att jag får en dryg halvdag bad extra i Acapulco, om jag vill. Allt har nåt gott med sig.

Nu ska jag duscha av mig saltvattnet och sen dra in till Acapulcos city för middag. Har tänkt mig ikring samma ställe där jag käkade frukost häromdagen, torget Zolaco. Det finns även en gammal katedral där man kan glana på (fast som vanligt når den väl knappast upp till Linköpingsdomkyrkostandard).

Inga kommentarer:

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest