BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

torsdag 27 mars 2008

Möter våren i Budapest

Sitter på Skavsta och har just ätit en viljelös panerad fisk, avdankat
ris och fet sås. Den här flygplatsen är verkligen inte mycket att
glädjas över. Men snart är jag härifrån - för en tredagars utflykt
till Budapest, Ungern, där jag hoppas att våren kommit längre än i
Stockholm. Turligt nog flyger jag hem på söndag kväll via Arlanda, så
jag slipper den här dåliga ursäkten för en flygplats igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Våren i Budapest! Inte illa.
Ta dig ett dopp i Gellertbadet, ett måste.
Ha dé så bra!
Pappa

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest