BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

måndag 25 februari 2008

I varm buss

Telefonhelvet låste sig när det kom ett sms, orkar inte skriva om hela skiten. Konstaterar bara att jag haft två fantastiska dagar med filippinerna jag träffade i regnskogen vid vulkanen. Hann tom hälsa på en av tjejernas föräldrar, som visste vad sverige är. Nu sitter jag på en varm trång buss på väg till Dumaguete. Till och med den allmänt avoga guideboken rekommenderar den. Jag bör va framme runt kl 20.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa ditt meddelande från den varma bussen. Hade ringt din mobil någon timme tidigare (skulle kolla en sak ang din post, inget allvarligt) och en kille vrålar "Shalom!". Och det var inte du. Men nu är lugnet åter. Har fått klart för mig att samtal kan kopplas fel där du befinner dig. Kram och ha det gott!!! /mor

Erik sa...

Shalom?! Det var konstigt. Blev nog en felkoppling isf. /E

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest