BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

onsdag 20 februari 2008

Bad, bad, bad

Soligt, varmt i vatten och luft och gott om plats på stranden. Har badat hela dan efter frukost. Tydligt väderomslag, fortsätter det så här stannar jag ytterligare två nätter kanske.

Har även gjort research om landtransporter på öarna bredvid, Pasay och Negros om jag minns rätt. Där är det buss och färja som gäller, ingen förbokning enl en kvinna på en resebyrå. Ska försöka få fram mer detaljer.

Jag läser Mordet på Anna Lindh av Leif Jennekvist, mkt spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver underhållande verkar som du har en trevlig resa och fina bilder. M.

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest