BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

söndag 8 april 2007

Het natt i Malaysia

Kuala Lumpur. Värmen är åter på den här resan. Klockan är snart halv två och det är cirka 30 grader ute. Aaah...
China Airlines hade en dålig dag vad gäller flygmaten. Jag var tokhungrig när jag kom fram till mitt hostel vid midnatt. Ändå åt jag upp hälften av fransyskans mat. Tursamt nog stänger restaurangerna inte här så nu har jag käkat kycklingklubba och ris på ett muslimskt ställe på hörnet. Kostade 7 RM, vad nu det kan vara men jag gissar runt en tia eller så.
Stannar här en natt till sen får vi se. Hela centrala KL är inom gångavstånd, ska ev utforska den med tjejerna imorgon. De pluggar i Hong Kong ihop med en massa svenskar tydligen.
Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter fantastiskt underbart med +30 grader. Och dessutom i trevligt sällskap. Hoppas du får en jättebra dag i morgon. Kram så länge! /mor

Anders sa...

Lite avundsjuk på värmen. Här snöar det! På påskdagen! Njut du av värmen. LHC skog MoDo ikväll (2-1). Leder med 2-1 i matcher. Förutom snön har vi det bra. Kram Pappa

Erik sa...

Heja heja lhc! Haha! Snö!?

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest