BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

fredag 6 april 2007

Big bloke

Tar inga chanser idag. Det blir middag på en smådyr australiensisk burgerjoint med mycket fett. Kineserna får ursäkta men mitt försök igårkväll att äta på en superlokal bakgårdsrestaurang i HK var ingen hit. Snarare fiasko, fick säkra stödmacka på 7eleven sen.
Nu fick jag in en Fosters Big Bloke vilket innebär att det är en stor Fosters.

1 kommentar:

Anders sa...

Ibland får man chansa för att bli mätt. Det där med Fosters beer låter fint. Själv läskar jag mig med en kall Tuborg inför aftonens hockeydrabbning (sänds i TV5). Lev väl. Kram Pappa

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest