BLOGGEN HAR FLYTTAT

Denna sida uppdateras inte längre. Min reseblogg En Resande Reporters Äventyr har fått en ny form och ny adress: erikbergin.com

söndag 18 mars 2007

En bra affär?

Precis nu bokade jag dels flyg från Singapore till Phnom Penh, dels ett sorts hostel i stan två nätter. Hela paketet gick loss på under tusen spänn. För rummet i två nätter betalade jag 86 kronor och 94 öre, det får man ändå säga ser ut som en bra deal. Även om jag inte sett stället i förväg förstås. Men det är enkelrum, påstås ligga centralt och ska enligt uppgift ha internet. Som västerlänning känner man sig på något vis trygg när det finns internet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar ha fått din vinterrevansch. Det snöar, åtminstone i Årsta.

Jag är väl lite partisk, men jag tycker din bloggsida är snygg. /mor

Anonym sa...

Så det snöar i Årsta?! Synnerligen goda nyheter, haha... Fast hit in till stan har vintern inte kommit än. Konstigt.

Anonym sa...

Det var hastigt övergående. Men gråare och tristare väder kan man väl inte tänka sig ändå? Det måste kännas härligt att veta att du om några dygn får uppleva riktigt go värme. Du nämnde att det kan vara ca +35. Du får ta det lugnt och dricka mycket - vatten!

Anonym sa...

Apropå det du skriver om att slöa till och inte packa osv förrän i sista momangen, så vill jag bara påminna dig om att kolla tiden för avgång från Arlanda. Känner en kille som missade det en gång ...

Erik sa...

Jajustdet, det där är lurigt...

Annons
Annons

Hitta din biljett enkelt - sök flyg via kartan

Klicka på din avreseort, leta fram din destination och klicka på "Show Flights".
Här är alla platser dit jag rest